Tuesday, October 19, 2010

PERAMPAS!!!

cukup-cukuplah
jangan sakiti aku lagi
hati aku dah hancur tak bersisa
kenapa kau masih mahu menyeksa aku?
kenapa kau ambil dia kesayangan aku?
kenapa??!!
dia milik aku!
selama ini dia milik aku.
dan akan tetap jadi milik aku.
kenapa baru kini kau ingin merampasnya?
kerana kau baru tersedar
dirinya punya permata?
lepaskan dia
jangan kotorkan dia dengan tingkah jijik kau!
aku takkan benarkan!
pergi jauh dari dia
kerana dia terlalu suci untuk berada disisi kau
sisi orang yang pernah menghinanya dulu...
kau jangan jadi bodoh,
merampas dia dari aku.
kau hina dia dulu,
kau kutuk dia dulu,
kua benci dia dulu,
tapi sekarang kenapa?
kenapa kau jilat ludah kau semula??!!
semua kerana EGO BODOH kau!
langkah mayat aku dulu!
aku takkan benarkan!
aku sebut sekali lagi,
AKU TAKKAN BENARKAN!!!!

No comments:

Post a Comment