Wednesday, January 25, 2012

remove

Iya, sejak kebelakangan ni aku suka remove komen aku atau status aku dalam fb.Aku akui semua tu.Sebab sebenar aku buat macam tu ialah sebab aku nak jaga hati aku.Selalunya akan ada sebabnya kenapa aku remove sesuatu komen atau status yang aku dah buat. Biasanya semua tu menyebabkan hati aku terusik.. Antara sebabnya, biarlah aku je yang tahu kenapa.... Dan daripada komen atau status tu menyebabkan hati aku lebih terluka, cara terbaik yang aku buat ialah remove je semuanya. sekurang-kurangnya bila benda tu dah takde, aku dah tak fikirkan tentang perkara tu lagi... Tapi bila dah ada orang lain pun meremove komen dia dari status aku,buat aku tersentap!benda ni buat aku terfikir, apa sebab sebenar orang remove komen dia ye..? Entah, aku jadi kaku; kosong. Tak tau nak react macamana.. mungkin dia nak balas dendam dengan aku?atau mungkin dia tersalah tulis komen komen sebenarnya? atau dia rasakan komen dia tu tak penting...? Setelah lama berfikir, aku pun tak tau apa sebabnya... Benda yang berlaku ni jugak buat aku terfikir, aku dah taknak la komen apa-apa lagi. Biarlah jadi silent reader je lepas ni... Sebenarnya dengan cara macam tu jela hati aku tak terluka kot.. agaknya la.. yela, kata orang; prevention is better than cure. MAYBE! ~hmm...

No comments:

Post a Comment