Tuesday, November 29, 2011

Bidadari Aku

Bidadari;
kamu yang aku sayangi.
kamu yang aku sanjungi.
kamu yang aku puja selama ini.
kamu terpenting dalam hidup aku.
tinggi aku menjunjung kamu.
kerna kamu bidadari aku!
namun;
hidup ini tak mudah dijangka,bukan..?
aku terlupa itu!
mungkin,
selama ini aku terleka;
merasakan bahwa aku juga penting buat kamu.
sedang hakikatnya,
aku bukan siapa-siapa rupanya...
hari ini segalanya terbukti.
buat aku seperti tersentak dari lena!
bidadariku,
terima kasih atas segalanya...
terima kasih juga kerna menyedarkan aku.
aku faham segalanya,
memberi kasih bukan untuk menagih balasannya..
kini aku berkeputusan;
melepas kamu pergi,bidadariku..
aku takkan ganggu kamu lagi...
aku doa kamu bahagia.
selamanya...



SELAMAT TINGGAL, bidadari!








ku lepaskanmu dengan airmataku...








`

No comments:

Post a Comment