Wednesday, April 18, 2012

Itu Hanya Semalam...

Semalam;
sungguh aku tak sabar menantikan hari ini.
Bangun pagi ini dengan penuh pengharapan,
agar sang merpati dapat sampai ke destinasi;
untuk menyampaikan hasrat ini...

Namun,
penantian dah mula tak penting lagi.
kerna sudah selamat sampai pada penerima.

Alhamdulillah.
Syukur bila mendapat pesanan penerimaan itu.

Tapi,
hati ini tercuit sedikit;
bila bungkusan itu tak sepenting mana rupanya.
hmm~

Tak apalah.
dia sibuk.
bila dia free,dia tengok la.
tak apalah~

hati,
sila positif ya!



malam tiba;
kepala mula sakit.
sakit perut.
nak muntah.
Pakej LENGKAP datang balik!

haih~
aku dah tertewas.
teruja semalam dah tiada.
tak mampu tunggu reaksi dia lagi.
aku tak mahu fikir lagi.

sudah!
aku nak telan panadol.
aku nak tidur.
hanya itu tenang aku.
SELAMAT MALAM Dunia!

No comments:

Post a Comment