Friday, April 20, 2012

Soal itu..

Entah lah..
tiap kali aku menatap wajah itu;
wajah itu tetap paling indah di mata aku..

aku masih jatuh cinta.
lagi.
dan lagi...

dia tetap pemilik hati ini.

haih~

iya.
betul kata dia.



kun fa ya kun~



semua yang berlaku,
bukan ketentuan kita.
walau betapa kuat kita mencuba,
andai itu bukan ketentuanNya;
TETAP bukan milik kita...


Maaf aku;
aku hanyut.
aku lupa.

dia bukan milik aku sebenarnya~
aku juga bukan siapa2 pada dia.

untuk apa aku persoal masa depan dengan dia?
untuk apa?

Sebab kau LUPA, ShamimiHanifa!

dia ada hidup dia sendiri.
perancangan dia sendiri.
impian dia sendiri.
dan kau MASIH bukan dalam waiting list.

hmm~

Terima kasih.
sebab kembali sedarkan aku;
siapa aku di mata kamu...



Baik.
aku takkan tanyakan lagi.
soal masa depan itu.
cukup sekali kamu utarakan jawapan.
faham aku;
apa maksud kamu itu.


biarlah~

No comments:

Post a Comment