Sunday, May 13, 2012

Katakan segalanya!

katakan aku bodoh;

katakan aku buta;

katakan aku pekak;

katakan aku degil;

katakan aku gila;

katakan segalanya!



dan aku iyakan semuanya!

benar itu aku!



iya,
aku bodohkan diri..
lakukan segalanya tanpa harapkan balasan.
hanya untuk dia~


iya,
aku buta.
aku dah tak nampak orang lain.
hanya dia~


iya,
aku pekak.
aku persetankan nasihat2 orang lain.
hanya kerna dia~


iya,
aku degil.
aku tak mahu yang lain.
hanya mahu dia~


iya,
aku gila.
gilakan dia.
hanya dia~



aku tahu.
aku masih luka.
namun aku tak mampu lari.
aku masih disini.
bertahan~

hanya kerna sebuah cinta.
cinta pada seorang lelaki.
cinta agung yang terpatri di hati..



Walau;
berkali aku luka,
masih berdarah namun senantiasa dihiris lagi~

berkali aku sedih,
menangis selautan sehingga kering airmata~

berkali aku seksa,
menahan segala sakit yang maha hebat~

aku masih tetap;
tak mampu melepas dia...


kerna,
sejauh mana aku pergi;
aku tetap akan kembali.

berjuang;
demi cinta ini.
cinta aku!






*pathetic ke aku ni...? haih~

No comments:

Post a Comment