Wednesday, May 16, 2012

Semalam

Semalam;
aku luruhkan segala rasa;
kerna aku perlu dia.

tika itu,
ada orang menyentak aku.
mengingatkan aku kembali,
aku anak yatim.
aku dah takde abah... T_T

Rasa yang aku tidurkan selama ini,
tersentak terjaga semula.
tangis aku dah tak mampu diempang lagi;
mengalir laju mengundang esak.
serasa aku jatuh paling bawah...

disaat-saat aku terasa kehilangan abah,
aku tahu aku ada dia.
aku perlu dia.
dia semangat aku.

aku terus dail nombor dia..
tunggu.
tunggu.
tunggu.

tapi,
seperti biasa;
panggilan tak disambut.
hmmm~

dia sibuk,ShamimiHanifa!
Lupa ke!
masih lagi nak menaruh harap.
sedarlah!
berhenti berharap!
BODOH kau ni!
*KetukKepalaSendiri*

aku tak salahkan dia.
masa selalu kejam dengan aku.
lagipun aku tak penting.
andai aku penting,
dia pasti akan kembali tanya,
kenapa aku memanggil dia.
tapi,
sunyi sampai aku lelapkan mata.
hmmm...

Hari ini,
walau jasad aku meraikan,
namun jauh disudut hati aku;
terasa ada ruang kosong...



entahlah.
hati aku dah tak boleh nak generate apa-apa perasaan.
aku tak tau.
tak tau.
tak tau~







No comments:

Post a Comment