Saturday, June 18, 2011

Duka dia..

dia sedang berduka.
aku tak mampu buat apa-apa!!!
aku rasa tak berguna!
entahlah...
duka dia;
aku pun rasa juga!
aku tak dapat menahan rasa derita,
melihat dia terluka.
hati ini turut merasa sakitnya!
jauh di sudut hati,
serasa aku mahu pergi kepadanya;
memeluk erat dirinya.
memujuk hatinya.
membisik kata semangat padanya,
sekarang juga!!!
namun itu mustahil.
semuanya....!
aku tahu;
sejak kebelakangan ini,
terlalu banyak kehilangan buat dia.
insan-insan kesayangannya pergi;
meninggalkan dia disini.
sedang aku,
aku disisi dia.
namun tetap tak mampu buat apa.
kerna dia lebih rela menahan duka sendiri...
entahlah!
dia;
masih belum membenarkan aku menjenguk hatinya.
untuk berkongsi segala...
entahlah!
aku belum layak agaknya...
mungkin!

~really feel useless bila tak mampu buat apa-apa~
haih~

No comments:

Post a Comment