Friday, June 24, 2011

Sedetik mengenali hero dan gadisku...

hari ini;
aku dapat mengenali semuanya.
berbicara dari hati ke hati.
bertemu mata ke mata.
ditemani ayahbonda mereka...
aku setia meminjam telinga;
mendengar keluh-kesahnya;
resah-risaunya;
mengharap yang terbaik buat permata mereka.
di sudut hati aku,
aku bersyukur dengan adanya hari ini.
aku dapat lebih mengenali hero dan gadisku.
sisi naif mereka;
lembut hati mereka;
suci jiwa mereka;
yang selama ini bertopengkan sifat nakal setiap kalinya.
hero dan gadisku;
cinta hati aku.
semuanya!
tiada yang terkecuali.
walau terkadang aku jatuh terduduk,
kecewa dengan kamu semua;
namun aku takkan pernah putus asa.
kerna aku tahu dirimu semua punya permata!
aku akan cuba,sayang
apa jua cara!
yang terbaik buat kamu!
agar kamu sedar;
masih ada aku,
yang akan tetap menyokong kamu.
hero dan gadisku!
bantulah aku...

No comments:

Post a Comment